6.01.2019

Związek na odległość


Czemu dobry czas tak szybko przemija?
Czy nic nie może wiecznie trwać?
Znów pojawia się rutyna
Chwile samotności
Długie dni 
W tęsknocie głębokiej, jak morze
I tak będę na Ciebie czekać
Choć wiem, że łatwo nie będzie
Mimo wszelkich trudności będziemy silni
Nasza miłość tę odległość przezwycięży 

I znów się zaczyna
Ta sama udręka
Zwana tęsknotą
Płynąca łza za łzą
Będąc ode mnie daleko
Czuję się, jakbym straciła swój dom
Brakuje mi tego ciepła i bezpieczeństwa
Które jest tylko w twych ramionach

Chwilę Cię nie ma
A ja już szaleję
Chcę Cię coraz więcej i częściej
Skarbie, tęsknię

Nie lubię, gdy mi się śnisz, bo wtedy jeszcze bardziej za Tobą tęsknię.

Kiedyś nie chciałam się zakochać, bo nie chciałam tęsknić. Teraz tęsknię codziennie z myślą o nim.





------------------------------------------------------------
 Tęsknota potrafi być bolesna, lecz tak naprawdę dzięki niej zdajemy sobie sprawę, jak bardzo ludziom na sobie zależy, a odległość będąca dużą barierą w związku może wystawić relację na ciężką próbę. Co wtedy za tym idzie? Zaczyna nam brakować bliskości drugiej osoby, nawet zwykłego przytulenia. Myśli zaczynają krążyć nieustannie o ukochanym, a z każdym dniem żyjąc osobno niekoniecznie będziemy czuć się lepiej i przyzwyczajać do odległej relacji. Mimo ciężkich dla nas tych momentów trzeba zacisnąć zęby i dać radę. Jeśli ludzie naprawdę się kochają to razem przezwyciężą ten trud, jakim są kilometry oraz każde inne życiowe problemy. Razem można stać się silniejszym, a taki rodzaj tęsknoty może umocnić związek oraz dzięki temu będziemy jeszcze bardziej doceniać wspólnie spędzone chwile.

3 komentarze:

  1. Tęsknota potrafi umocnić związek. Jednakże, gdy za długo jesteśmy osobno pojawia się poczucie bezsensu i zwątpienia w nasz związek. Czy aby na pewno to jest dobre skoro ciągle go nie ma? Jeśli nie możemy znaleźć czasu na spotkanie czy aby na pewno nam na sobie zależy? Świetny wpis.
    Jeśli będziesz miała chwilkę zapraszam do mnie : schronienieprzedswiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Można tak trwać choć wszystkie cele sprowadzają się do poznania utrzymania relacji spotkani a na końcu dążenie do być tylko we dwoje. Każdej parze tego życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te słowa "Kiedyś nie chciałam się zakochać, bo nie chciałam tęsknić. Teraz tęsknię codziennie z myślą o nim."

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.