7.05.2017

Przyszłość



 Czasem zastanawiam się nad tym, jak będzie wyglądać moja przyszłość, co mnie czeka. Ciekawi mnie to, co będę robić, z kim będę za parę lat, jak wtedy będzie wyglądać całe moje życie. Tego nikt nie wie i jednocześnie nie chcę wiedzieć, jak to będzie. Chcę być zdana na los i zobaczyć w jaki sposób zaskoczą mnie przyszłe chwile.

 Niektórzy ludzie nie przejmują się tym, co kiedyś będzie. Żyją tym, co jest, żyją chwilą. Boją się podjąć niektóre decyzje, które będą mieć wielki wpływ na nasze dalsze życie. A dorośli będą się zastanawiać, czy do końca miesiąca starczy im pieniędzy i będą mieli co do garnka włożyć.

 To, jak będzie wyglądać twoja przyszłość, to twoje wybory o tym decydują. Niekoniecznie los, lub przypadek układają Ci życie. W końcu jest powiedzenie, że każdy jest kowalem własnego losu. 






---------------------------------------------------------------------

 Jak można zauważyć, od ostatniego wpisu minęło więcej niż 2 tygodnie. Bardzo chciałam wcześniej opublikować post, ale obowiązki i parodniowy brak internetu bardzo mi to uniemożliwił i za to Was bardzo przepraszam.   
 Niedawno wspominałam, że wena opuściła mnie na długi okres czasu, lecz na szczęście chwilę temu wróciła mi chęć na pisanie. Przez ostatnie 3 tygodnie udało mi się napisać kilka opisów i to niekoniecznie o miłości. Nawet w ciągu paru dni powstały dwa nowe teksty piosenek z których jestem bardzo zadowolona i oczywiście wszystkie najnowsze prace pojawią się wkrótce na blogu! 

6 komentarzy:

  1. Najgorsze co można zrobić to usiąść z założonymi rękoma i czekać... na coś co się tak naprawdę nigdy nie wydarzy. Bo jak można oczekiwać od losu czegoś dobrego skoro do niczego się nie dąży, a wymaga się Bóg wie czego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na te nowe teksty piosenek! Ciekawe cytaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma co gdybać. Trzeba działać. Nasza przyszłość zależy tak naprawdę tylko i wyłącznie od nas. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mądry post. Ja nie potrafię działać i żyć chwilą dużo planuję w przyszłość i niestety nie jest to też zbyt dobre.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog zapraszam do mnie mysle ze blog sie spodoba http://qalom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście boje się trochę przyszłości.

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.