13.04.2017

Weno! Gdzie jesteś?


Powiedz mi, jak to jest między nami. Nie wiem, czy Ci zależy, lub tylko tak mi się wydaje. Chcę, żebyś mnie kochał tak, jak ja kocham Ciebie, był ze mną, bo przyjaźń to dla mnie za mało.

A jeśli powiedziałabym Ci, że za Tobą tęsknię, to co byś powiedział? Odpowiedziałbyś, że tęsknisz, a może wcale o mnie nie myślisz? 

Nie spodziewałam się, że Twój jeden pocałunek, dotyk, spojrzenie potrafi tak szybko narodzić aż tak wielkie uczucie.

Gdy go widzę, to wszystkie wspomnienia wracają, a z nimi moje usta zmieniają się w niepowstrzymany uśmiech, którego przerwać nie mogę.





---------------------------------------------------------------------------------------
 Ostatnio wena opuściła mnie na dobre. Brakuje mi chęci na stworzenie czegoś nowego, a nawet ciężko mi się zainspirować. W starszych postach niejednokrotnie wspominałam, że prawie wcale nie piszę. A jak przychodzi czas, gdy mam coś stworzyć to piszę o miłości. Pisanie na ten ten temat przychodzi mi łatwo, ale zdecydowanie mam już za dużo takich opisów, które stanowią ponad 80% mojego zeszytu. Ja potrzebuję czegoś nowego! Tylko niestety, jak zwykle w głowie pustka... Może ktoś z Was będzie w stanie dać mi inspirację, pomysł na nowe teksty? Czekam na propozycję wierszy, jakie chcielibyście, aby się pojawiły! 

 Niedługo nadejdzie ten czas, by mój blog przeszedł "mały remont". Mam w planach przede wszystkim zmienić nagłówek, który mógłby być o wiele lepszy, oraz wygląd ogólny strony. Ja osobiście bardzo słabo znam się na takich rzeczach, więc w tym wszystkim pomoże mi koleżanka. 
Efekty będziecie mogli zobaczyć już wkrótce! 

10 komentarzy:

  1. Oj, też często zmagam się z brakiem weny. Szczególnie, jeśli chodzi o moje opowiadanie na Wattpadzie. Tam to mało kiedy w ogóle publikuję, choć tak bardzo bym chciała :/
    Za to świetne cytaty. Życzę powodzenia w poszukiwaniu tej okropnej weny, która zawsze znika kiedy jest potrzebna!
    amsoff.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, tak. Wena czasem potrafi zniknąć na długi czas. Inspiruj się piosenkami, może jakieś sytuacje z życia będą dla Ciebie natchnieniem :) Życzę powodzenia oraz trzymam kciuki, żeby głowa wypełniła się super pomysłami. Pozdrawiam :)


    irrytacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba znaleźć w sobie właśnie tą wenę. Szukaj innych blogów , zainspiruj się piosenkami , cytatami. Na pewno coś znajdziesz. Powodzenia :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też często dopada brak weny. Nie martw się! Życzę powodzenia dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  5. też czasami tak mam że chce coś zrobić ale za chwile to znika

    http://iamemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. "Weno gdzie jestes" - moja wena na razie jest,a jeszcze kilka miesiecy temu gdzzies uciekla:P Trzymam kciuki,zebys jak najszybciej ja znalazla!:P
    http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wpis :) Nie martw się, wena przychodzi w nieoczekiwanych chwilach. Zawsze jest z nami, jednak czasem nie jesteśmy sami jej odkryć.
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post i ciekawe cytaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super post jak i blok, powodzenia w przywróceniu weny:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, też miewam takie okresy i to dość długo. Ale na szczęście ostatnio wena wróciła, czego i Tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.