17.07.2015

Pomaganie innym


 Gdy Ci się w życiu nie układa, to zwykła pomoc komuś może Cię pocieszyć. Znam to z własnego doświadczenia, więc wiem doskonale co mówię. 

 Doradzasz innym ludziom, którzy mają podobne problemy do Twoich, lecz ty i tak nie wiesz co masz zrobić w takiej sytuacji w jakiej są oni.









------------------------
 Wczoraj wieczorem dodając pewien obrazek z opisem na grupę z opisami na Facebooku, poznałam pewną dziewczynę, która należy do tej samej strony, co ja. Zaprosiła mnie do znajomych i zaakceptowałam zaproszenie. Nowo poznana znajoma zwróciła się do mnie ze swoim problemem. Na początku nie wiedziała czy ma mi powiedzieć i nalegałam ją, że jeśli nie chce to nie musi mi zwierzać. Odpisując koleżance dodałam również, że postaram się jej pomóc, doradzić. Mimo późnego wieczoru, chciałam wesprzeć dziewczynę. Nie będę się rozpisywać, co takiego się stało, ale mogę jedynie dodać, że to chodziło o jej najlepszego przyjaciela, w którym się zakochała. Byłam kiedyś w podobnej sytuacji tylko, że ten ktoś nie był dla mnie tak bliską osobą. Nawet gdybym nie przeżyła czegoś podobnego w swoim życiu, mimo tego postarałabym postawić się w sytuacji dziewczyny jak i jednocześnie ją zrozumieć. Lubię pomagać, doradzać ludziom, choć nie zawsze umiem. Staram się włączyć myślenie i postawić się w sytuacji danej osoby. Jest mi wtedy łatwiej pomyśleć co można zrobić. Czasem myślę sobie, że chciałabym być w przyszłości psychologiem.

 Nie miałam żadnych opisów o pomaganiu i tak dalej, ale chciałam coś sama napisać, aby nie brać z internetu. Staram się nie iść na łatwiznę!

61 komentarzy:

  1. Ja mam tak samo. Próbuję wczuć się w sytuację innych i jak najlepiej im pomóc. Fajnie, że nie idziesz na łatwiznę i piszesz coś swojego!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu to jest głównie blog z moimi opisami, więc lepiej napisać samodzielnie :)

      Usuń
  2. Wszyscy powinni sobie pomagać, niestety nie zawsze tak jest :(
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! Niestety, ale niektórzy wolą zostawić człowieka w potrzebie.

      Usuń
  3. Podoba mi się twoje podejście do tej sprawy,
    Oby więcej takich mądrych postów !
    Pozdrowionka :)
    Zapraszam do nas :
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach ten friendzone xd Tak ciężko z niego wyjść :/ Fajnie, że na świecie są ludzie tacy jak Ty :)

    http://hejkawszyscyumrzemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że bardzo często są takie przypadki ;)

      Usuń
  5. Super post i dobrze napisany , ja pomagam zawsze jak mogę innym .

    Mój blog igakl.blogspot.com
    Mam nadzieję że zostawisz coś po sobie :)
    Pozdrawiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To dobrze, że pomagasz ;)
      Ja już wcześniej weszłam i zostawiłam coś oczywiście :3

      Usuń
  6. Masz rację, chyba nie ma większej satysfakcji ;)
    huabecx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również bardzo lubię pomagac innym:) Przez dwa lata należałam do wolontariatu młodzieżowego i nawet odniosłam sukces, bo byłam finalistką międzynarodowej Gali Ośmiu Wspaniałych :)
    Super post ^^
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluję za taki sukces <3 U mojej szkole mogłam wziąć w wolontariacie, ale było dużo chętnych :p

      Usuń
  8. Też lubię pomagać innym :) W ten sposób pomagam też sobie, podnosi się moja samoocena i ogólnie czuję się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto pomagać.
    Genialny post :)
    http://kierunek--szczescie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pomoc do nas wraca, wierzę w to :) chociaż mam koleżankę, która tylko chce, a nigdy nic nie daje. jak widać niektórzy nie wiedzą, co to dzielić się, bądź pomóc :d
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dojrzały post. Zgadzam się z Tobą, że pomaganie innym ludziom jest pięknym gestem.

    www.jvliett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się w 100% z tymi cytatami. A twój post bardzo mądry, proszę więcej takich postów. :)) Zapraszam na recenzje filmu → klik! Pozdrawiam. *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak. Czasem mamy problemy, ale najlepiej jest z kimś porozmawiać. Ja najbardziej lubię z osobą, która mnie nie zna. Tak czuję się najlepiej. W internecie naprawdę jest wielu wartościowych ludzi <3
    (www.lumnoxy.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi komuś innemu się wygadać ;) W końcu czasem to podobno lepiej wygadać się obcej osobie niż przyjacielowi, koleżance :)

      Usuń
  14. Zakochała się w najlepszym przyjacielu? Znam to niestety z doświadczenia. Miłość nie wybiera...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety miłości się nie wybiera.

      Usuń
    2. Świetnie, że pomogłaś obcej osobie! Pięknie zrobiłaś :)
      ******************************************************************************************
      MOGŁABYŚ MI POMÓC I POKLIKAĆ W 7 LINKÓW W MOIM OSTATNI POŚCIE? Byłabym bardzo wdzięczna! W zamian za poklikanie mogę polecić Twojego bloga lub go zaobserwować :)

      POZDRAWIAM!
      Mój blog-DREAMSSTATION

      Usuń
    3. Oczywiście, że poklikam :) Nie ma problemu :)

      Usuń
  15. Dobrze napisane i nie zazdroszczę sytuacji w jakiej znalazła się Twoja nowo poznana koleżanka.
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Warto pomagać innym bo to później zwraca się korzystnie dla nas. Ja ogólnie nie często wyznaje moje problemy bo ostatnio miałam kilka niemiłych incydentów i ciężko mi komukolwiek zaufać.
    Pozdrawiam x
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo interesujący post!

    OdpowiedzUsuń
  18. Powinniśmy sobie pomagać, ale widocznie nie wszyscy to rozumieją ;//
    Pozdrawiam i Zapraszam na nowy post!♥ stay-positive1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy wpis :) Ja zawsze staram się pomagać innym w miarę możliwości :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post :3
    http://olineypl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że pomogłaś nieznanej dziewczynie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post i super napisany. Zgadzam się z tobą, że pomaganie innym może również pocieszać nas samych :)

    Zapraszam do siebie:
    http://luvmyhappylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fakt, nic nie daje większej satysfakcji jak bezinteresowna pomoc :)
    www.odrobina-ciepla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekny post! Jesteś bardzo mądra i cudownie piszesz ;)

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    POKLIKAŁABYŚ W 7 LINKÓW POD KOLAŻEM NA MOIM BLOGU?
    Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć! Mogę polecić lub zaobserwować Twojego bloga za podanie cen ;) Bardzo proszę o pomoc, będę wdzięczna!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :*
      Już dawno poklikałam, a nawet skomentowałam ostatniego posta ;)

      Usuń
  25. Powinno być więcej takich postów! Również lubię pomagać zupełnie obcym osobom :) Mam satysfakcję, że zrobiłam coś w miarę moich możliwości i udało się to :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jestem bardzo wrażliwą osobą i nie umiem przejść koło kogoś i mu nie pomóc.Zazwyczaj jak koleżanki miały problemy,albo i też bliskie osoby to starałam się im pomóc jak tylko potrafiłam i zawsze znalazły jakieś wyjście z ich sytuacji.Super obrazki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://ziajka98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pozdrawiam i oczywiście odwiedzę Twojego bloga :3

      Usuń
  27. Kiedyś rozmawiałem z osobą, która chciała popełnić samobójstwo i było to hm.. Pouczające. Fajny post, bardzo emocjonalny. Piszesz nieźle, a z czasem będzie jeszcze lepiej :) serdecznie Cię pozdrawiam i zapraszam do mnie: zakochanymol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to w takim razie nieciekawie :/
      Dziękuję bardzo i oczywiście również pozdrawiam! :3

      Usuń
  28. "W dzisiejszych czasach pomaganie jest modne. Kiedyś nie było modne, było oczywiste."

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, że nie tylko ja uwielbiam pomagać i zastanawiam się nad psychologią, świat potrzebuje takich ludzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ładny i ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy blog! zapraszam także do mnie :) http://kinga-fashion-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.