3.06.2017

Zawsze jest czas, aby coś zmienić!


03.2017r.

Zmieniamy świat

Jesteś gotowy zmienić cały ten czas? 
Choć nie wiadomo, gdzie zaprowadzi on nas
Nieważne, cokolwiek wydarzy się
Pamiętaj o tym, co łączy nas

Gdzie są przyjaciele? 
Trzeba zaszaleć, jest weekend
Można dobrze spędzić czas
Mogę zrobić wszystko, co chcę 
Chcę w swoim życiu zmienić coś,
Ale ja nie zmienię się 
Pozostanę taka, jaka jestem 
I będę przy tym dobrze bawić się 

Chodź, nie mówimy nigdy "dość"
Zawsze jestem gotowa na wszystko 
Zmienimy razem coś

Jesteś gotowy zmienić cały ten czas? 
Choć nie wiadomo, gdzie zaprowadzi on nas 
Neważne, cokolwiek wydarzy się
Pamiętaj o tym, co łączy nas
Będziemy zwiedzać cały ten świat
Pić drinki i razem śpiewać do gwiazd
Będziemy dobrze bawić się 
Zmienimy w życiu wszystko 
nie powiemy nigdy "dość"
Nie powiemy nigdy "dość" (x2) 

Będziemy podróżować bez końca 
Może spełnimy marzenia
Kto chce, niech z nami idzie
Zmienimy całe swoje życie
Będziemy zmieniać się na lepsze
Zostaniemy lepszą wersją siebie 
Nie poddamy nigdy się
To będzie nasz cel

Chodź, nie mówimy nigdy "dość"
Zawsze jestem gotowa na wszystko 
Zmienimy razem coś

Jesteś gotowy zmienić cały ten czas? 
Choć nie wiadomo, gdzie zaprowadzi on nas 
Nieważne, cokolwiek wydarzy się
Pamiętaj o tym, co łączy nas
Będziemy zwiedzać cały ten świat
Pić drinki i razem śpiewać do gwiazd
Będziemy dobrze bawić się 
Zmienimy w życiu wszystko 
I nie powiemy nigdy "dość"
Nie powiemy nigdy "dość" (x2) 

Chodź, nie mówimy nigdy "dość"
Zawsze jestem gotowa na wszystko 
Zmienimy razem coś

Jesteś gotowy zmienić cały ten czas? 
Choć nie wiadomo, gdzie zaprowadzi on nas 
Nieważne, cokolwiek wydarzy się
Pamiętaj o tym, co łączy nas
Będziemy zwiedzać cały ten świat
Pić drinki i razem śpiewać do gwiazd
Będziemy dobrze bawić się 
Zmienimy w życiu wszystko 
I nie powiemy nigdy "dość"
Nie powiemy nigdy "dość" (x2) 







-----------------------------------------------------------------------------------------
 Obiecałam ostatnio opublikować tekst piosenki i oto jest! Przyznam, że zanim wszystko przepisałam na bloga to trochę to potrwało. Najpierw musiałam ponownie sprawdzić cały utwór, a później spisać go z brudnopisu do swojego zeszytu. Muszę Wam jeszcze wyznać, że podczas układania słów pod melodię miała to być piosenka, która mówiłaby o tym, żeby cieszyć się życiem, dobrej zabawie i o zmianach. Po napisaniu tekstu miałam lekkie odczucia, że jest to kolejne dzieło miłosne. Nie wiem, czy tylko mi tak się wydaje? A Wy w jaki sposób to odbieracie? 

2 komentarze:

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.