10.03.2017

Piosenka o miłości



21.08.2016r.
Pożegnanie

Ciągle pamiętam ten czas,
Gdy byłeś przy mnie
Ciągle o tym myślę, co dzień 
Myślę tylko o Tobie cały czas
Teraz tylko wspomnienia zostawiłeś mi
W mej głowie pełno myśli 

Pamiętam nasz pierwszy pocałunek 
I to jak patrzyłeś w moje oczy 
Czas, który spędziliśmy razem 
Był dla mnie cudowny 
Pamiętam te nasze rozmowy 
I to, jak przytulałeś mnie 
Gdy teraz o tym wszystkim myślę 
Zaczynam tęsknić i wtedy płaczę,
Bo nie powiedziałeś "Żegnaj!" 

Pewnego ranka, gdy obudziłam się 
Ty byłeś tuż obok mnie
I mocno mnie przytuliłeś
Mówiąc, że kochasz mnie
Szkoda, że to już koniec
I bez słowa odszedłeś

Pamiętam nasz pierwszy pocałunek 
I to jak patrzyłeś w moje oczy 
Czas, który spędziliśmy razem 
Był dla mnie cudowny 
Pamiętam te nasze rozmowy 
I to, jak przytulałeś mnie 
Gdy teraz o tym wszystkim myślę 
Zaczynam tęsknić i wtedy płaczę,
Bo nie powiedziałeś "Żegnaj!" 

Chciałabym usłyszeć teraz, jak dzwonisz
I mówisz, że kochasz
Oraz to, jak żałujesz, że zostawiłeś mnie bez słowa
Wyjaśniając to wszystko
Dalej czekam na Ciebie

Pamiętam nasz pierwszy pocałunek 
I to jak patrzyłeś w moje oczy 
Czas, który spędziliśmy razem 
Był dla mnie cudowny 
Pamiętam te nasze rozmowy 
I to, jak przytulałeś mnie 
Gdy teraz o tym wszystkim myślę 
Zaczynam tęsknić i wtedy płaczę,
Bo nie powiedziałeś "Żegnaj!" 







-------------------------------------------------------------
 Zgodnie z obietnicą wspomnianą w ostatnim poście opublikowałam kolejny tekst piosenki. Kilkakrotnie powtarzałam, że bardzo kocham tę serię wpisów, ale nigdy nie pisałam, z jakiego powodu. Pomyślałam, że ten temat napiszę obszerne wyjaśnienia można, ale w ostateczności  zostawię to na zupełnie inny czas.

10 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie bardzo. Świetny tekst. Wiadomo najwięcej tekstów jest właśnie o miłości , aczkolwiek myślę , że nigdy ta tematyka się nie znudzi. Pozdrawiam:)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem niezły tekst, taki emocjonalny i trafia do serca, wiele osób może się z nim utożsamić :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny tekst, masz ogromny talent. Chętnie poznam powód Twojej miłości do tej serii wpisów. I już nie mogę się doczekać aby przeczytać Twoje kolejne teksty. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent! To nie są puste słowa, tak jak większość piosenek dzisiaj. Pisz dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tą piosenkę i bardzo ją lubię, a tekst naprawdę przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne. Jestem naprawdę pod wrażeniem. Czytając ten tekst mam wrażenie, że nie masz żadnych trudności z weną, a Twój długopis nie ma dłuższej pauzy. Piszesz tekst z taką lekkością, że aż miło i sprawnie się czyta. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O i to jest to czego dawno na blogach nie widziałam. Brawo za oryginalność! Świetny tekst. Jests to o wiele lepsze niż jakie kolwiek przemyślenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo emocjonujący tekst;) świetnie się czyta i zachęca po więcej ;* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny tekst, widać z jaką łatwością idzie Tobie pisanie. Zakochałam się aż <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny i szczery tekst ♥
    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.