9.06.2016

Poznajcie mnie lepiej!



Jestem optymistką, a jednocześnie chodzącą realistką. Podążam za tym, co jest w mojej głowie, a zarazem patrzę na opinie innych. Podobno źle, że zwracam uwagę na to, co ludzie o mnie myślą, ale nie zawsze tak jest, bo staram się mieć ich gdzieś. 

Tak jak każdy, zdarzy mi się podjąć nieprzemyślane decyzje i potem mogę ich żałować. Podobnie do innych, czasem lubię zwracać na siebie uwagę, a nie raz wolę schować się w tłumie. Wiele rzeczy robię podobnie do innych ludzi, ale czy to oznacza, że jestem taka sama jak oni? Myślę, że nie do końca tak jest, ale to zależy od podejścia człowieka jakie do tej sprawy jest. 

Wiele osób mówi mi, że powinnam uwierzyć w siebie, bo jestem nieśmiała. Może to prawda, ale za to mam inne pozytywne cechy. Należę do osób miłych, tolerancyjnych, bezkonfliktowych. Nie zawsze mówię to co myślę, bo wolę niektóre rzeczy zachować dla siebie i nie mówić niczego nieprzemyślanego, aby nie wywołać niepotrzebnych sprzeczek. Serce też mam delikatne, łatwo się wzruszam i potrafię współczuć, zrozumieć drugą osobę. Jestem wyrozumiałą osobą, ale nie rozumiem tego, że innym nie pasuje moja mała pewność siebie, a nawet jej brak. 






--------------------------------------
 Postanowiłam napisać kolejny post o mojej osobie. Wiem, że niedawno był taki wpis, ale chciałam, abyście poznali mnie jeszcze lepiej. 
 Ostatnio myślałam nad założeniem fanpage. Byłaby to strona na Facebooku z moimi opisami i informowałabym tam Was o nowych postach. Jeszcze nie wiem kiedy on powstanie, ale planuję zrobić to w niedługim czasie. 
 W poprzednim wpisie, niektórym osobom spodobało się zdjęcie mojego młodszego brata, które dawno zrobiłam. Natchnęło mnie do tego, aby ta pociecha prowadziła ze mną bloga. Przyznam, że pomysł trochę ściągnięty ze strony Milion i Oliwka, ale mam na myśli głównie dodawanie zdjęć z sesji, które będę robić mojemu rodzeństwu. To będzie połączona pasja do pisania i fotografii. Mam nadzieję, że ten pomysł Wam się podoba i mój mały model zgodzi się na taką współpracę ;) 

11 komentarzy:

  1. Mamy wiele wspólnego. Czasami powinnam zastanowic sie 3 razy zanim cos zrobie :D

    http://wiktooria-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tych obrazkach,a szczególnie po 1 widzę, że mamy wiele wspólnego.
    Nie nawidzę tej nieśmiałości u siebie.
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście jestem chodzącą szczerością. Jak coś mi się nie podoba- mówię, jak coś mi się podoba-mówię, jak ktoś mnie irytuje- mówię itd. Tobie też polecam, w ten sposób odgonisz od siebie fałszywców.
    Założenie fanpage jest dobrym pomysłem!

    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co napisałaś wydajesz się być bardzo ciekawą i dobrą osobą, a coraz mniej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehehe też jestem optymistką i realsistką w jednym tyle ze czasami popadam w pesymizm ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeju <3 tyle w Tobie ciepła! :)

    Zapraszam takze do siebie :) http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. parę rzeczy mamy ze sobą wspólnych. Powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś bardzo pozytywną osóbką!
    Trzymam kciuki, żeby brat się zgodził!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytając każde inne zdanie widzimy podobieństwa między tobą a nami :) Super post ! <3 Można się o tobie wiedzieć dowiedzieć ^^ Świetne cytaty ! Ostatni jest do nas :) :/ Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha również jestem optymistką!

    Pozdrawiam ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.