28.12.2019

Każdy popełnia błędy


Nie tak dawno żałowałam niektórych złych decyzji oraz innych popełnionych nieprzemyślanych czynów. Teraz niczego nie żałuję. Przeszłość mnie czegoś nauczyła i już wiem, jakich błędów więcej nie popełniać.

Nie chodzi o to, aby żałować nieodpowiednich decyzji, lecz o to, by wyciągać z nich wnioski na przyszłość. Błędy są cenną życiową lekcją, którą należy zapamiętać. Warto wpajać naukę z negatywnych doświadczeń, aby nigdy więcej nie dokonać złego wyboru. 

Nie zadręczaj się tym, co mogłeś zrobić inaczej. Teraz myśl o podjęciu właściwych decyzji.

Najważniejsze to potrafić uczyć się na własnych błędach, aby więcej ich już nie popełniać.







-------------------------------------------------
 Na świecie nie ma ludzi idealnych. Każdy z nas popełnia błędy, nawet nieświadomie. Życie składa się nie tylko z sukcesów, ale i porażek, dlatego człowiek możne wiele razy się pomylić w ciągu swojego istnienia. Oczywiście każda pomyłka, nieważne jak wielka powinna być dla nas życiową lekcją, którą warto zapamiętać na przyszłość. 
 Nic nie dzieje się bez powodu. Jakikolwiek upadek nie powinien nas blokować, powodując strach przed kolejnym nieodpowiednim krokiem. Trzeba wyciągać wnioski, nie tylko z własnych niepowodzeń. Przede wszystkim warto uczyć się na porażkach innych osób, aby wiedzieć czego unikać w swoim życiu. 

Pamiętaj! Za pierwszym razem możesz się pomylić, lecz popełnienie drugi raz tego samego błędu jest już twoim wyborem!

2 komentarze:

  1. Ech, błędy są koniecznym elementem chyba naszego istnienia bez nich nic się nie nauczymy. Sama ostatnio mam bardzo melancholijny, pełen refleksji nastrój. Dobry post, mi się teraz przyda - dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze jest tak nie żałować niczego. Ja niestety nie mogę tego o sobie powiedzieć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.