21.09.2019

Szczęście


Mój idealny świat ma miliony barw. Ty jesteś jego częścią, przynosisz mi piękne sny. A gdy Cię nie ma, znikają kolory. Szara rzeczywistość przywołuje ciemność, nie pozwalając zaznać szczęścia. 

Zamykam oczy. Już nie dostrzegam ciemności. Widzę Ciebie, nas. To ten lepszy świat, w którym pragnę na zawsze trwać. Tylko ty i ja. 

Zamknij oczy i śpij
Miej w nocy piękne sny
Wejdź w ten lepszy świat
Z milionem pięknych barw
Zobacz to, co dobre
Ujrzyj mnie, nas
Poczuj ust mych smak
Dotyk splecionych dłoni 
Spójrzmy sobie głęboko w oczy 
Pozwólmy unosić się miłości







----------------------------------------------
 Szczęście jest przez nas odczuwalne w różnym stopniu. Niektórych ludzi uszczęśliwiają małe rzeczy, a inni oczekują od szczęścia wiele. Nie raz budzimy się, będąc zadowoleni z życia, choć często nieustannie szukamy tego, co sprawi, że nasza codzienność będzie pełna optymizmu i nabierze barw. Można mieć pasję, odpowiednią osobę u swojego boku, bądź spełniać się zawodowo, lecz czy tak łatwo potrafimy powiedzieć, że czujemy się szczęśliwi? Czy z łatwością jesteśmy w stanie przyznać, że nasze życie należy do udanych? Tak naprawdę zawsze znajdzie się jakiś drobny element, którego będzie nam brakować do pełnego zadowolenia. Nieważne, że będziemy mieć wszystko, czego potrzebujemy. Człowiekowi może wciąż być mało i nieustannie będzie gonić za szczęściem, dlatego warto doceniać najmniejsze dobre chwile, które nam się przytrafiają, bo one potrafią wywołać w nas pozytywne emocje i odrobinę radości.

A ty jesteś szczęśliwym człowiekiem?

2 komentarze:

  1. Nie ma definicji szczęścia i dla każdego szczęście jest czymś innym, ale tak jestem szczęśliwym człowiekiem
    https://maaddami.blogspot.com/2019/09/meskie-wydanie-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nauczyłam się być szczęśliwym człowiekiem. Trzeba było spojrzeć na świat inaczej - wystarczy mi tyle, ile mam. A jeśli nie - trzeba na to zapracować, ciesząc się z sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.