2.05.2023

Tęsknota


Ciemno jest 
Gdy nie ma Cię
Nie czuję twej dłoni
Żadnego dotyku i ciepła
Które pozwala mi się unosić
Nie chcę nigdy tego stracić
Pragnę by to trwało wiecznie
Ty i ja
Razem 
Na zawsze 

Siedzę na ławce
Sama
Brakuje mi kogoś
Jego 
Gdzie on jest?
Szukam wszędzie
Błądzę w myślach
Tęsknię

Smak wina
Mnie upija
Jak twoja miłość
Oraz zapach
Który mnie otula
Tylko Ciebie brak
Twojej obecności
Pojawia się uczucie tęsknoty
Pragnę jednego
Abyś tu teraz był

Zapach bzu
W głowie on
Jego czułe słowa
Otulają mnie
Teraz
Mimo tego, że
Nie ma go tu

Twoja bluza 
Mnie otula
Czuję twoją obecność
Której tutaj teraz nie ma
Czuję twój zapach
O Tobie mi on przypomina
Lecz nic nie równa się 
Z prawdziwym dotykiem
Którego teraz mi brakuje
Chcę, abyś przytulił mocno mnie



----------------------
 Tęsknota - jest jej kilka rodzajów, a tęsknić można za wieloma rzeczami. Najczęściej tęsknimy za miłością, przeszłością, albo za miejscami które mają dla nas wielkie znaczenie. Czując w sobie tęsknotę zdajemy sobie sprawę, jak ogromną wartość sentymentalną posiadają dla nas rzeczy, po które już nie możemy sięgnąć. To uczucie większość z nas zna, a mimo wszystko wciąż ciężko jest nam je opisać. Nie każdy potrafi zrozumieć, dlaczego tęsknimy oraz skąd to się bierze. Ta pustka nie mija tak szybko, jak mogłoby się wydawać. Nic nie potrafi zastąpić prawdziwego dotyku, spojrzenia. Wszystko potrafi nam przypominać o czymś, czego nam najbardziej brakuje i nie jest łatwo dostępne. Ale czy można z takim uczuciem żyć? Może i życie z tęsknotą jest możliwe, lecz dla naszego serca niekoniecznie jest ono proste. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.