26.09.2015

Kopiowanie moich tekstów zabronione!


Gdy masz kłopot, to rozwiąż go. Nie czekaj zbyt wiele, bo potem pożałujesz, że nie mogłeś nic zrobić, aby w życiu sobie choć trochę ulżyć. 

Każdy ma taką osobę, której ufa bezgranicznie i wie, że nigdy na niej się nie zawiedzie.

Jeśli od niedawna spotyka Cię pech, to pamiętaj, że później spotka Cię niesamowite szczęście. 

Ciesz się tym co masz, bo zanim się obejrzysz to może już tego nie być. 





----------------------------------
Bardzo często, gdy publikuję swoje opisy, a przede wszystkim teksty swoich piosenek to boję się, że cała moja praca zostanie skopiowana i uznawana za twórczość kogoś innego. O kopiowanie zaczęłam się bać dokładnie po tej całej sytuacji z listem, który napisałam na dzień ojca, a następnie opublikowałam na moim blogu. Wspominałam w jednym z postów, że pewna dziewczyna wzięła list jako swój i dała go na konkurs organizowany na Facebooku. Nie chcę, aby coś podobnego się wydarzyło. Najbardziej się boję o teksty piosenek, które zajmują mi naprawdę wiele pracy, wysiłku, aby powstały. Jeszcze część z tekstów są według mnie dobre, ale to nie wszystkie, które napisałam. 

 Ogólnie jestem wyrozumiałą osobą. Patrzyłabym z innej strony, gdyby ktoś napisałby do mnie z prośbą o wykorzystanie jednego z moich tekstów w jakimś celu. Oczywiście musiałabym wiedzieć dokładniej, jak dany opis lub piosenka byłaby wykorzystana. 

23 komentarze:

  1. Rozumiem Cię. Ja na twoim miejscu nie udostepnialabym tu swoich tekstow, ani opisów, a piosenki ewentualne nagrywalabym. Ludzie potrafią byc nieobliczalni. Żerują na czyjeś pracy!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że to właśnie jest blog z opisami i w tym celu prowadzę go, aby pokazać swoje teksty :)

      Usuń
  2. Myślę, że dobrym rozwiązaniem byłoby założenie blokady na kopiowanie tekstu. Co prawda można wtedy przepisać tekst, ale to zawiera więcej pracy i osobom idącym na łatwiznę mogłoby się odechcieć pisania, jeśli jest to dłuższy tekst .
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O blokadzie to nie wiedziałam i nie pomyślałam :)

      Usuń
  3. ludzie są okropni
    Twoje cytaty są super, czekam na więcej :)
    http://erykdfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, ludzie są okropni.. Nie wszystko da się zapobiedz :( ja oczywiście stoję po Twojej stronie, sama nie lubię, gdy ktoś żeruje na pomysłach innych :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej ktoś potwierdzi, że teksty są moje i dziękuję :)

      Usuń
  5. ludzie potrafią być okropni ,zrobią wszystko zeby tylko cos wygrac itp. super cytaty
    zapraszam do mnie http://stachooowiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :) bardzo życiowy :) świetne motywujące zdjęcia z cytatami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powinnaś zastrzegać swoje teksty :))

    http://merows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję założyć blokadę i mam nadzieję, że pomoże ;)

      Usuń
  8. To może zrób blokadę na kopiowanie treści na Twoim blogu? wtedy nic nie można skopiować, nawet z komentarzy.
    Ale to prawda, ty się napracujesz, wydasz siódme poty żeby dobrze napisać swoją piosenkę, a niektórzy po prostu bezgranicznie to kopuja beza żadnych skrupułów.
    Motywujące cytaty :)

    pozdrowionka Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie każdy ma taką osobę. Nie rozumiem, czemu ludzie tak często używają stwierdzenia "każdy z nas ma.." , to jest kompletna nie prawda. Większość osób teraz nie ma takiego kogoś.
    Rozumiem Cię, też nie piszę swoje teksty i gdybym je udostępniala, za żadne skarby nie chciałabym, żeby ktoś je kopiowal. Ogólnie fajny blog, będę zaglądać, powodzenia x

    http://findselfacceptence.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ;) Nie każdy może mieć taką osobę i powinnam napisać, że większość :)

      Usuń
  10. Bardzo fajny blog, miło się czyta poszczególne posty, ten poniżej również extra :-) czekam na kolejne, buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne teksty:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz bardzo często niestety ludzie kopiują czyjeś teksty..
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawy blog :)
    http://olaoverning.blogspot.com/ - zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog:)

    http://sisteerfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Współczuje ci z tym kopiowanie, jest to bardzo irytujące. Ja współczuje takiej osobą, co nie maja za grosz kreatywności i ogólnie poczucia odróżniania się od innych. To jest smutnie i przykre, a jeszcze bardziej, kiedy "wybijają" się na czyjeś pracy.

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzoo miło. 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety coraz częściej ktoś kopiuję coś od kogoś innego. najlepiej jest jakoś oznaczać np. nasze obrazki :)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.