30.04.2024

Nie poddam się!


25/02/2022

Nie poddam się

Biegnę dalej nie patrząc wstecz
Podążam tam, gdzie znajdę szczęście
Choć wiem, że niejeden raz
Będę chciała cofnąć czas
Ale mimo to nie poddam się
Ja nie poddam się

Powiedz mi, co było kłamstwem, a co prawdą
Zamykam oczy, już nic nie jest tak samo
Za dużo zbędnych słów, w głowie myśli pełno
Chociaż siłę mam to nie jest łatwo

Biegnę dalej nie patrząc wstecz
Podążam tam, gdzie znajdę szczęście
Choć wiem, że niejeden raz
Będę chciała cofnąć czas
Ale mimo to nie poddam się
Ja nie poddam się

Wszystko się zmienia, ja nie jestem taka sama 
Przeszłość wiele nauczyła
Dzięki temu jestem silniejsza
Każda porażka to dla mnie lekcja
Nie chcę więcej dać się złamać
Czas ucieka, więc zamykam ten rozdział

Biegnę dalej nie patrząc wstecz
Podążam tam, gdzie znajdę szczęście
Choć wiem, że niejeden raz
Będę chciała cofnąć czas
Ale mimo to nie poddam się
Ja nie poddam się

Wiele dróg do pokonania każdego dnia
Lecz ja wiem dokąd zmierzam
Mimo zakrętów nie dam zgubić się
Znam swoje cele, do których dążyć chcę
Nic nie powstrzyma mnie 

Biegnę dalej nie patrząc wstecz
Podążam tam, gdzie znajdę szczęście
Choć wiem, że niejeden raz
Będę chciała cofnąć czas
Ale mimo to nie poddam się
Ja nie poddam się

Biegnę dalej nie patrząc wstecz
Podążam tam, gdzie znajdę szczęście
Choć wiem, że niejeden raz
Będę chciała cofnąć czas
Ale mimo to nie poddam się
Ja nie poddam się





--------------------------
 Z czasem wszystko się zmienia, już nic nie jest tak samo. Czas, a przede wszystkim pewne wydarzenia z naszego życia sprawiają, że się zmieniamy, stajemy się innymi ludźmi. Choć nie jest łatwo zapomnieć o przeszłości to warto skupić się na tym, by iść do przodu i zadbać o lepszą przyszłość. Nie patrzmy więcej wstecz, a z porażek wyciągnijmy lekcję, ucząc się na swoich błędach. Przed nami wiele dróg do pokonania, a tylko ty możesz wybrać tą właściwą, która doprowadzi do twojego celu. Nie pozwól, by coś cię powstrzymało. Zamknij niepotrzebny rozdział, a otwórz nowy. Podążaj tam, gdzie możesz odnaleźć swoje szczęście. Na końcu tej drogi przekonasz się, że warto było się nie poddawać i walczyć o osiągnięcie swoich pragnień.

1 komentarz:

  1. Uważam, że każda porażka zbliża ludzi zwycięstwa. Gdyby wszystko było cacy, to nie czulibyśmy radości , bo byśmy
    jej nie znali, za to pielęgnowalibyśmy permanentne lenistwo. Musi być równowaga

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.