26.01.2019

Pasje




 Każdy ma jakąś pasję, tą najważniejszą, która nas odzwierciedla i pomaga zapomnieć o szarej rzeczywistości. Sprawia, że stajemy się szczęśliwsi i się rozwijamy, a dzięki temu nie stoimy w miejscu.

 Nie lubię ludzi, którzy krytykują innych, bo robią coś, co kochają. Każdy ma swoje zainteresowania, które nas uszczęśliwiają i nikomu nic do tego. Jak chcę pisać, blogować, fotografować, a nawet robić makijaże to jest jedynie moja indywidualna sprawa i nie obchodzi mnie to, że tobie to się nie podoba. 

 Fajnie jest, gdy ktoś Cię rozumie i wspiera w tym, co kochasz robić. Gorzej jest, jak bliska dla Ciebie osoba krytykuje twoją pasję i uważa to za głupotę, przy której tylko tracisz czas. Tak naprawdę każdy z nas ma takie zajęcie, które nas uszczęśliwia i tylko my rozumiemy, ile ono dla nas znaczy oraz jak bardzo jest ważne. 





---------------------------------------------------------------------------------------
 Każdy z nas powinien mieć pasje. To one pomagają nam zapomnieć o szarej rzeczywistości i być odskocznią od problemów. Dzięki naszym zainteresowaniom jesteśmy w stanie w jakiś sposób siebie wyrazić, możemy się rozwijać i być coraz lepsi w tym, co kochamy robić. 
 Bez wątpienia ja również mam swoją pasję, nawet niejedną. W moim przypadku stało się tak, że jak interesowałam się czymś to później rodziła się we mnie chęć rozwijania w sobie innych umiejętności. Dokładnie począwszy od muzyki zaczęłam pisać i moje zainteresowania momentalnie się zmieniły wraz z marzeniami. Rozpoczęłam na nowo swój rozwój osobisty w zupełnie innym kierunku oraz odnalazłam idealny sposób wyrażania siebie. Może nie jestem najlepsza w tym, co kocham robić, ale wierzę, że praktyka uczyni ze mnie dobrą pisarkę. Jak nie stanę się nią w najbliższym czasie to może poszczęści mi się w dalszej przyszłości. Oczywiście jedno jest pewne. Przede mną jeszcze sporo nerwów, kryzysów twórczych oraz wiele wypisanych długopisów i pokreślonych, wyrzuconych kartek papieru. 

4 komentarze:

  1. To prawda pasje kształtują nasze życie i zmieniają sposób postrzegania otaczającej nas rzeczywistości! :)
    Nie wiem jak wyglądałoby moje życie gdyby nie pasje.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem się zastanawiam jak żyją ludzie bez pasji, a nawet bez zainteresowań. Jakże to musi być smutne i nudne życie. Ja cierpię na ich nadmiar, ale to jest świetne, że tyle rzeczy daje mi radość. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała prawda w jednym poście. Pasje pozwalają nam się rozwijać i pokonać bariery ;) Każdy powinien mieć pasje i chodź na chwilę odejść o szarej rzeczywistości.

    Świetny posty! Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    https://livetourevel.blogspot.com/2019/01/make-up-vs-no-make-up.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie też jestem zdania, że posiadanie pasji pozwala nam się oderwać od szarej rzeczywistości, zapomnieć o problemach i pozwala się odstresować. Do tego posiadanie jakiś zainteresować dodaje atrakcyjności naszym charakterom :)

    Pozdrawiam,
    Fantastic Chapter

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.