1.07.2018

Poszukuję bohatera


  
3.10.2017 r.
Bohater

Bądź bohaterem mym
Złap za rękę mnie
Latać chcę
Lecz ciągle jestem na dnie
Pomóż mi wstać
Ciągle upadam
Cokolwiek zrobię
Ciebie nie ma przy mnie
Bądź bohaterem mym

Chcę byś za rękę złapał mnie
I unieśli się 
Jak najwyżej jest to możliwe
Ja chcę odbić się od dna
Bo ciągle upadam 
A sama nie radzę sobie 
Bardzo potrzebuję Cię
Bądź bohaterem 
Bądź bohaterem mym 

Bądź bohaterem mym 
Który podniesie mnie 
I będzie oparciem 
Kiedy będę upadać
Właśnie tylko ty 
Będziesz nim 
Dla mnie bądź
Bohaterem mym 

Chcę byś za rękę złapał mnie
I unieśli się 
Jak najwyżej jest to możliwe
Ja chcę odbić się od dna
Bo ciągle upadam 
A sama nie radzę sobie 
Bardzo potrzebuję Cię
Bądź bohaterem
Bądź bohaterem mym 







----------------------------------------------------------------
 Przyznam, że już dawno miałam wziąć się za przerobienie tej piosenki, lecz za każdym razem nie mogłam zasiąść do biurka i zacząć pisać. Na szczęście moja wieczorna wena, która w tamtym czasie pojawiała się dość często przypomniała mi o tym, co miałam w planach zamiar zrobić. 
 Na pozór wydawało mi się to w miarę łatwe zadanie, lecz dobieranie słów pod melodię było trochę cięższe, niż mi się wydawało. Ciągłe skreślanie i nowe dobieranie słów sprawiało, że gubiłam się w tym co piszę, a to powodowało twórczą walkę do późnego wieczora. W ostateczności udało mi się wywalczyć dobry dobór wyrazów, który według mnie przyniósł wyczekiwany rezultat. 

2 komentarze:

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.