26.11.2017

Szczęście, szukam Cię! Gdzie jesteś?


 Czym jest szczęście? 
Tego nie wiem 
Dla mnie jest zachodzącym słońcem
Które znika na horyzoncie 
Jest niewidzialne 
Nieodczuwalne
Pełne mroku
Nie ma go
Zniknęło 
Szczęśliwa nigdy nie byłam
I szczęścia wcale nie zaznałam
Na pecha jestem skazana
Taki właśnie jest mój świat
Oraz całe moje życie

Boję się 
Nie wiem czego
Na pewno nie bezsenności
I innych trudności
Boję się
Życia, przyszłości
Bólu, smutku i cierpienia
Braku akceptacji, pogrążenia
Całego świata
Który często rani 
Każdego dnia 
Nieświadomie 
Nawet nie wiedząc o tym

Każdy me błędy widzi
Lecz nikt sam na siebie nie patrzy
Wszystkim jest łatwo oceniać innych 
Tylko negatywnie
A tak naprawdę nikt nie wie
I nie zna wcale
Ile to w życiu mogliśmy przeżyć 





-------------------------------------------------------------------------
 Ostatnio zmienił się mój styl pisania i zamiast pisać teksty ciągłe to zaczęłam tworzyć wiersze. Bynajmniej próbuję, bo można stwierdzić, że dopiero co zaczynam swą poważną przygodę z poezją i wchodzę na wyższy i trudniejszy poziom. Trzeba się rozwijać, a w końcu na tym polega pasja, aby nie stać w miejscu. Czasami początki są trudne, ale nie ma co się poddawać i mieć wiarę w nasz cel. Tak samo jest ze szczęściem i pomimo jego braku trzeba wierzyć, że gdzieś jest niedaleko nas oraz po ciągłych życiowych porażkach możemy spotkać coś naprawdę wielkiego, co sprawi, że nasze życie nabierze barw. 

3 komentarze:

  1. Z uwagi na to, że sama coś tam tworzę, potrafię Cię poprzeć, że pisanie wierszy to już wyższy poziom - sama jeszcze do niego nie dorosłam. Życzę powodzenia, bo bardzo mi się spodobał ten wierszyk :*

    Pozdrawiam,
    http://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wiersze, a co do szczęścia ktoś mi kiedyś napisał taki tekst:"Jeśli szczęście jeszcze do Ciebie nie dotarło to znaczy, że jest ogromne i się długo wylecze:)"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.