07.08.2017

Londyn cz.3


 Nadszedł ostatni dzień. Rano ruszyliśmy na ostatnią wycieczkę po Londynie, a pogoda na koniec naszego pobytu była piękna, słoneczna, że aż grzechem byłoby siedzieć w domu. Do centrum miasta pojechaliśmy metrem. Zanim znaleźliśmy się na miejscu minęło parę dobrych minut. Na początku nie wiedziałyśmy z ciocią, co wujek chce nam pokazać, więc po wyjściu z podziemi od razu poszliśmy zobaczyć nowe miejsca. Ja najbardziej podziwiałam widoki i co chwilę robiłam zdjęcia. Nie było chyba momentu, abym chowała telefon do kieszeni. Byłam zawsze w gotowości do stworzenia pięknych wspomnień w formie fotografii. 
 Jeśli chodzi o widoki to najbardziej ekscytująco było podczas jazdy kolejką linową. Całe miasto można było zobaczyć i to mi się podobało! Poza tym miałam okazję pierwszy raz przejechać się czymś takim i dla mnie było to coś nowego. Tego samego dnia mieliśmy w planach popłynąć statkiem, ale czas nam trochę to uniemożliwił, a tym bardziej, że o w godzinach porannych  nadszedł czas powrotu do rzeczywistości zwany domem. Trzeba przyznać, że tak szybko, jak znaleźliśmy się w Anglii, to tak szybko musieliśmy wracać. Na pewno w przyszłości, gdy będzie okazja to pojadę tam jeszcze raz. 



















4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia :)
    Chciałabym kiedyś zwiedzić Londyn.

    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już siedzę w Anglii 1,5 miesiąca i mam dość :p
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest Londyn, chciałabym tam wrócić i zamieszkać:)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO PISANIA! ♥
Doceniam szczere komentarze, a jeśli spodoba Ci się mój blog, zaobserwuj.
NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!