03.08.2017

Londyn cz.2


 Wtorek 27 czerwca, czyli 5 dni po przyjeździe w końcu wybraliśmy się do Londynu. Jak wyjechaliśmy z domu to było już południe, ale po drodze udaliśmy się jeszcze do kolegi mojego wujka, który objaśnił nam, co możemy zobaczyć i czym gdzie dojechać. Mimo deszczowej pogody byliśmy pozytywnie nastawieni i nie stawała ona nam na przeszkodzie do wyjścia na miasto. 
 Po opuszczeniu budynku przeszliśmy się parę metrów, aby kupić całodniowe bilety do poruszania się różnymi środkami transportu. Na początek wsiedliśmy do metra, żeby dojechać do centrum Londynu, a przy okazji pierwszy raz przejechałam się koleją podziemną. 
 Będąc na miejscu wypatrywaliśmy autobusu. Specjalnie szukaliśmy piętrowego, abym mogła skorzystać z okazji i móc pierwszy raz takim pojechać. Gdy tylko już wsiedliśmy do pojazdu to od razu poszłam na górę i zajęłam miejsce na samym przodzie. 
 Później przez całą wycieczkę chodziliśmy. Spacerując w deszczu weszliśmy do budynku pełnego zabawek. To był w skrócie raj dla dziecka! Kilka pięter i na każdym inne zabawki, a na ostatnim spędziliśmy najwięcej czasu. Co tam było? Klocki Lego i to nie tylko zapakowane w pudełku, ale również wielkie zbudowane dzieła, a nawet królowa Anglii i para książęca z plastikowych, małych klocków. Dopiero po godzinie wyszliśmy na zewnątrz. Ledwo wyschliśmy i znów byliśmy mokrzy, ale szliśmy coraz dalej. Doszliśmy nawet pod Pałac Buckingham, a po drodze kilka razy natknęliśmy się na budki telefoniczne i w końcu zrobiłam sobie przy nich zdjęcie. Bardzo chciałam pójść jeszcze na London Eye, ale dłużej czekałabym w kolejce, niż tam była. Może, jak kiedyś uda mi się ponownie pojechać do Wielkiej Brytanii, to zarezerwuje szybciej bilet i na pewno wybiorę się na Oko Londynu! 

































3 komentarze:

  1. Jest tam naprawdę pięknie! :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia, londyn ma swoj urok, bardzo ciesze się że spełniłam swoje marzenie i tam byłam:)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO PISANIA! ♥
Doceniam szczere komentarze, a jeśli spodoba Ci się mój blog, zaobserwuj.
NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!