19.07.2017

Londyn cz.1


 Początek lata zapowiadał się bardzo obiecująco. Dzień przed końcem szkoły udałam się na egzamin zawodowy z części praktycznej, a tuż po nim miałam chwilę w domu, aby przygotować się na wyjazd na lotnisko. W godzinach wieczornych miałam odbyć swój pierwszy lot samolotem i we mnie nie było ani grama strachu, lecz tylko ciekawość i ekscytacja. Przez dobre 2 godziny nie mogłam się doczekać, aż w końcu wyląduję, spędzę czas z najbliższymi i to w dodatku będąc pierwszy raz za granicą Polski! 
 Podczas pierwszych dni zwiedzaliśmy Luton, spędzając czas na placu zabaw z moją chrześnicą i robiąc zakupy. Dopiero na 3 dzień wybraliśmy się do Londynu głównie po to, aby odwieść wujka. To nie było jeszcze centrum miasta i na początek zobaczyłam okolicę, w której on mieszkał. Nie było tam nic takiego do zwiedzania, ale przynajmniej poszliśmy na niewielki spacer i spędziliśmy całkiem przyjemnie czas w rodzinnym gronie. 



























2 komentarze:

  1. piękna jest ta czarno-biała (kremowa?) sukienka, bardzo mi się podoba. ;) w Londynie jeszcze nie byłam i zapewne w tym roku znowu też nie będę, bo zupełnie kiepsko z wakacjami u mnie. ale za to odbiję sobie w listopadzie, bo wtedy wyjeżdżamy do Hiszpanii. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam nigdy w Londynie :) Ładne zdjęcia krajobrazu!

    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO PISANIA! ♥
Doceniam szczere komentarze, a jeśli spodoba Ci się mój blog, zaobserwuj.
NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!